ingen sån blogg

Jag vill bara säga att jag vägrar skriva en blogg om dagens outfit etc, det e så jäkla töntigt och tidskrävande så det finns inte.
Tro mig men jag har försökt, men jag har varken ork eller lust att skriva en sån blogg. Jag kommer helt enkelt blanda mellan allt som berör och det som händer i mitt liv.

voyage de la vie- Livets väg..

Annars sitter jag hemma och gosar med lilla Lonnie och min Oxford. ( min andra dvärgpudel som är 4,5år)
Det blir en lugn kväll idag då jag laddar inför nyårsfesten imorn...  Om jag ska vara helt ärlig så har jag egentligen ingen större lust att fira imorn heller, hade helst velat att 2008 redan var över. 
Jag pluggar fastighetsvetenskap fram tills våren 2009 och längtar tills jag är klar. Vi kommer då börja förbereda oss för en eventuell flytt utomlands..  ut på livets väg..
Ska bli spännande och se vart den tar oss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0