lilla Lonnie

Mina valpar har nu åkt till sina nya hem, känns inte kul alls. Jag blev väldigt fäst vid dem, tyvärr. Visste att jag skull ebli det men det känns i alla fall bra att veta att de hamnat i fina hem.
Det har varit så mysigt att få se deras personligheter spegla igenom. En av valparna, Lonnie, är kvar hos mig ett tag till så hon sprider fortfarande glädje här hemma. Hon stannar tills den 19 de då hennes matte är på hawaii.
Så vi har lilla Lonnie i alla fall och hon är världens underbaraste. Ångrar att jag inte behöll henne. Hon är så underbart mysig. det kommer väl bli så att jag med klumpen i hjärtat säger hej då till Lonnie den 19 de.

Se så mysig hon är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0