Nyårsfirande



Vad hittar ni på till Nyår? Vi ska iväg på en 7rätters middag på en restaurang här i stan sen ska vi vidare på en fest.
Undrar bara vad jag ska ha på mig.. har inte hunnit köpa en ny dress, men jag har så många svarta klänningar så ja hittar säkert något i klädkammaren..

Sen sticker vi till Warszawa på lite shopping. Ni får se lite foton sen.
Ja fan alltså vi skulle ju suttit på playan i mitt älskade Miami efter Nyår men den planen gick i stupet tyvärr... så det får bli vid ett senare tillfälle istället. Vi skulle ha mött upp lite kompisar från Usa men tyvärr kom lite jobb emellan för en del av dem. Det är lite svårt att planera sånt tycker jag, speciellt när det är så många pesoner inblandade.
Men men jag hoppas 2009 har mycket kul att erbjuda mig, för jag är mer än redooooo!!!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0