South beach

Imorn åker mina älskade vänner till Miami åhhh vad jag saknar dem, men jag är inte förvånad att jag inte är med dem just nu... Det är nämligen så att vi har en MIAMI förbannelse som ligger till grund.

Varje gång vi planerat ihop en träff där, händer alltid något som gör att nån alltid måste avboka. Första gången skulle jag och mina två vänner sticka dit på 3 veckor, biljetterna var fixade och allt var bokat. Dagen innan får min ena kompis en akut smärta i magen. det visar sig senare vara blindtarmen som sprack. Hon hann med marginal komma in till sjukhuset och opereras.

Andra gången vi planerade att åka ner tillsammans skulle vi stanna en längre tid, vad händer? Jo min kompis ( som då ansökte om green card ) visum blev annulerat.

Tredje gången gilt tänkte vi- men nej nej då hände en massa omständigheter jag inte går in på här och nu för det skulle sluta i en roman, men låt oss bara säga att kaos bröt ut.

Vi gav det ett till försök men efter4 försök verkar det ligga en förbannelse. Jag och min vän T kommer aldrig uppleva South beach tillsammans, trots att vi båda varit där i frekventa omgångar med andra under årens lopp... sorgligt..
MEN jag ger inte upp haha.. det ska ske!!

Här är i alla fall lite foton från blandade gånger ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0