ALL ALONE


Idag känner jag hur det kryper i kroppen, längtan efter det ovissa, längtan efter livet bakom berättelserna. Jag känner hur min mentala del drömmer sig bort ut i oändligheten, tankarna sprider sig genom hela kroppen som en enorm rysning. Jag längtar.  Idag har jag suttit och räknat på en fastighets avkastningsvärde och arbetat på att  ta fram olika alternativ för gynnsamhet. Snart börjar en ny kurs, och snart är våren här vilket gör mig glad. Jag hatar verkligen kyla.
har så många tankar i huvet just nu, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen med allt..
I stunder tar jag det som det kommer, men i andra stunder analyseras allt till en oändlighet och jag tappar mig själv.
har mycket på gång, ge mig mer energi så ska det här gå bra!

Önskar Er en god fortsättning på det nya året!! Hoppas alla era drömmar slår in i år!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

vad fint du skriver, jag blev lite tårögd känner igen mig i det du skriver! Jag önskar dig all lycka!!

FYFAN vad snygg din header är!!

2009-01-05 @ 20:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0