LIQUID

Idag har jag svirat i kylan hela dagen och hela kvällen.
Vi börja med lite shopping och jag hittade en assnygg klänning som jag slog till på direkt, utan att ens prova den.
Shoppa lite vinterkläder (SOM JAG HATAR) men var tvungen, fryser hela tiden.

Vi tog oss ett par glas champagne på Café Rasoir efter shoppingen och sen bar det av hem en sväng. Sen var vi på middag på St Marcus Vinkällare som har en superb lyxbuffé. Blev självklart övermätt av daimtårtan på slutet som alltid.  Jag lär mig aldrig.Vi fortsatte med ännu mer champagne och drog sedan ut och dansa.

Nu e jag hemma och fötterna gör ont som alltid efter en utgång.. Nu ska jag kolla på Discovery och mys amed lilla valpen. Ciao

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

SV; :D hur är det med dig då? kram

2009-01-05 @ 13:38:37
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0