Nytt år Nya utmaningar

Godmorgon 2009! kl är 13 men jag har nyss vaknat, var tvungen att sova av mig chapagneruset från igår. Vi firade tolvslaget med hundarna då vi inte var säkra på hur Lonnie skulle reagera. oxford är van, han bryr sig inte men lille valpen reagerade lite så vi stängde alla fönster så bullret stängdes ute. Det gick bra, hon e en tuff liten tjej. Hoppas ni hade ett härligt nyårsfirande? jag är fortfarande mer än mätt av gårdagens mat.. Fan vad jag känner mig peppad inför det här året, har en del mål som ska nås 2009!! Mitt första är att gå ner 3 kg till warszawa hahah alla e så jäkla smala där så man får ju fan benrangel komplex. Nåväl dags o röra sig ur soffan nu och göra lite nytta. Får ångest av att sitta still för tillfället. Kram på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0