Solsken och 35 grader varmt

Hej på Er, nu har jag varit ute en sväng och myst med några kompisar. Fy satan vad kallt det är!! Man orkar ju inte ta sig runt i kylan.. Nä usch jag trivs inte i kalla klimat vill bara låsa in mig och ligga på soffan insvept i en filt.

Var och såg australia, Me like. En väldigt fin berättelse som berör, det rann till och med en liten tår nerför min kind. Ja jag vet inte vad det är, om det är så att jag är extra känslig just nu eller om jag verkligen blev berörd ...Men Nicole Kidman e grym, gillar henne. Det ser ut som hon badar i mjölk, ja jag vet det låter konstigt men hon ser ut som en aristokratisk kvinna från förr som hade så mycket pengar att hon kunde bada i mjölk varje dag och få den silkeslena huden...
Inte för att mjölk är speciellt dyrt, men hur mycket rymmer egentligen ett badkar?
Åh ja ni fattar vad jag menar..

Kommentarer
Postat av: Nikolina

desamma sötan

2009-01-01 @ 21:47:52
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: JULIAIRENE - fotoblogg

åh 35 grader! tack för den fina kommentaren :)

2009-01-02 @ 09:46:22
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0